»Mi svoje delo razumemo kot poslanstvo. Na začetku je bila glavna ideja vzpostaviti platformo, na kateri bi se slovenski oblikovalci lahko kakovostno predstavili. Naše poslanstvo je bilo in ostaja ustvariti pogoje, da jim omogočimo vrhunske predstavitvene materiale. Naš cilj je, da slovenski oblikovalci postanejo prepoznavni ne le doma, temveč tudi zunaj naših meja. Zato je pomembno, da se povezujemo s sosednjimi tedni mode in državami, da ustvarjamo prostor, kjer lahko vsi izrazijo svoje ideje, predstavijo svoje kolekcije in pokažejo nova, perspektivna imena.«
»V desetih letih smo naredili veliko in iskreno upam, da bo to prepoznano – da bodo razumeli našo moč v povezovanju in komunikaciji z mednarodnim okoljem. A za nadaljnji razvoj bi bilo nujno, da se kreativna industrija bolj sistemsko podpre – morda z ustanovitvijo modne zbornice, ki bi nam omogočila narediti korak naprej. Tako se ne bi več ukvarjali le s preživetjem, ampak bi lahko energijo usmerili v rast, razvoj in naslednje korake.«